Wednesday 22 February 2012

himpunan ilmu ilmu hikmah nusantara


GEMBLENGAN ILMU SARUNG TAQWA
Ilmu Sarung Taqwa ini adalah pegangan rahsia para guru - guru serta kyai – kyai tua dari zaman dulu lagi di nusantara kita baik di tanah melayu mahu pun di tanah jawa. Ilmu sarung taqwa ini adalah asli dari aliran ilmu hikmah kuno dan langka yang menggunakan ayat kunci dari ayat suci Al Quran.

Ilmu ini dianggap langka dan unik kerana amalannya yang mudah tapi multifungsi ( Sapu Jagad ) yang pada tahap puncaknya boleh dijadikan perisai ampuh hingga musuh yang menyerang secara fisik & ghaib akan mengalami situasi “ SENJATA MAKAN TUAN ” pada musuh itu sendiri walaupun serangannya secara terangan atau didalam gelap tersembunyi. Antara manfaat ilmu sarung taqwa ini adalah untuk unsur keselamatan , kebatinan dan pemusnah musuh. Ilmu ini akan bekerja secara automatik dan optimal bila diamalkan secara istiqomah oleh pengamal dan kunci inti kekuatan serta persyaratan utama ilmu ni adalah KESABARAN.

Dengan perantaraan ilmu sarung taqwa serta izin Allah akan membalas dengan setimpal segala perbuatan zalim yang dilakukan pada pengamal Insyallah. Tanpa kesabaran ilmu ini tidak akan berfungsi pada musuh kita. Bila pengamal ilmu ini bersabar maka musuh kita akan terkena sendiri perbuatan serta niat jahatnya walaupun musuh itu berilmu atau pun tidak.

Bila energi ilmu ini bertindak musuh berniat jahat pada pengamal akan dibalas dengan berbagai efek negatif dari segi zahir, batin, ekonomi, mental dan sengkolo ( kesialan ) dan lain-lain. Ilmu ini berfungsi juga kepada orang yang iri hati, dengki, memfitnah dan suka mengadakan pergaduhan antara sesama insan.

Pengamal ilmu sarung taqwa ini mestilah orang yang bijaksana dan mempunyai tahap kesabaran dan iman yang kuat dan teguh kerana dengan mempunyai ilmu ini, pengamal digolongkan sebagai seorang yang merbahaya pada musuhnya yang mampu menghancurkan musuhnya dengan riadah yang senang dan mudah dengan disertai kesabaran dan iman yang teguh.


* Ilmu ini akan lebih mantap jika digabungkan dengan
ILMU KOTA NURUL HAQ & ILMU PANCARAN SUKMA INSANI


Mahar: RM 165.00 ( Murid ) RM 350.00 ( Guru )

GEMBLENGAN ILMU JAGAD GURU
Ilmu Jagad Guru adalah rangkaian amalan pegangan para guru untuk menyempurnakan pengisian dan menyelaraskan energi semua ilmuan yang pernah anda amalkan atau pernah di isi atau di transfer ke anda. Dengan ilmu ini jasad dan sukma anda akan lebih mudah menyebatikan atau menerima energi ilmuan yang anda amalkan serta mengembangkan dan pertingkatkan energi ilmuan anda ke seluruh tubuh anda.jika di amalkan dengan istiqomah. Kesempurnan penyelarasan serta pengisian keilmuan dalam tubuh sangat penting untuk mengelakkan penarikkan energi negatif yang akan mengakibatkan tubuh anda dipenuhi tahapan energi yang tak seimbang yang akan memudaratkan diri anda dengan efek-efek seperti berikut:

*Mudah emosi tak terkawal ( muram / marah / tak focus)

*Tak bersemangat untuk aktiviti seharian ( Malas )

*Selalu sakit kepala

*Badan selalu kesakitan dan lemah

*Bernafsu besar ( Tak terkawal )

*Berhalunasi

*Badan bergerak tak terkawal

*Dan lain-lain


Mahar: RM 300.00

No comments:

Post a Comment